Informatie voor Senioren

Kaatsen kan bij de Lytse Stuit op verschillende leeftijden en niveaus. Begint u net met kaatsen of kaatst u al langer, bent u een natuurtalent of is enige training nodig om die kleine witte balletjes te raken, kaatsen doen de senioren op competitie avond op maandag. Verder worden er in verschillende weekenden wedstrijden georganiseerd voor leden van de club, omringende dorpen of verder uit de regio.

Hieronder vind u de informatie over de data van de competitie avonden, via het kopje agenda vind u de wedstrijden en andere agenda items.

De competitieavond start om 19.00 uur. Er kan tot zondagavond 19.00 uur worden opgegeven. Dit kan door opgave via de app. Zit je nog niet in de kaatsapp en wil je er wel in? Vraag een willekeurige kaatser of die dat in de app wil zetten.
Wanneer het aan het einde van het seizoen eerder donker begint te worden, kan er voor worden gekozen om de competitieavond 18.45
uur te laten beginnen. Dit zal dan tijdig door het bestuur bekend worden gemaakt.

De competitieavonden voor 2023 zijn (onder voorbehoud):

1, 8, 15, 22 en woensdag 31mei

5, 12 en 26 juni

3 juli (incl. uitreiking periodetitel)

10, 17, 24 en 31 juli

7, 14, 21 en 28 augustus

4 september

11 september (incl. prijsuitreiking)